"והיי לי אם ואחות"


יש מופעים שאי אפשר לשבת בהם
ומשהו לא זז בלב.

כשנשמע את הסיפור של משפחת אלירז, נרגיש איפה זה פוגש אותנו, נשאל את עצמנו על התפקיד שלנו כקהילה,
נבין את חשיבות המעטפת שסביבנו וכמה כדאי- לעולם לא להשאר לבד.

יום ה', טז' סיוון (27.5) בהיכל התרבות
מחכים לכם!
לרכישת כרטיסים לחצו כאן >>